مزیت های همکاری در فروش

در روش همکاری در فروش، به طور خلاصه می توانید تبلیغات محصول یا کالای همکاری در فروش را در رسانه خود قرار دهید ، هر گاه مشتری توسط رسانه ی شما خرید را انجام دهد بدون آنکه شما در ارسال سفارشات، ارتباط تلفنی با مشتریان و یا خدمات پس از فروش نقشی داشته باشید در صدی از فروش آن محصولات را از آن خود می کنید.

بازایابی اینترنتی سود بسیاری را برای صاحبان کالا و یا مشاغل توسط سایت های فروشگاهی یا عرضه ی مستقیم کالاهای تولید شده می کند.

فروش کالاهای دیگران به شیوه در صدی و اینترنتی می تواند یک کار پر رونق باشد.

مزیت های همکاری در فروش یا فروش در صدی:

۱هزینه های جاری مثل حمل و نقل، انبارداری و هزینه اررسال و غیره … فقط به فروشنده اصلی یا صاحب کالا مربوط است.

۲ارزان تر بودن بازاریابی به شیوه آنلاین نسبت به شیوه حضوری یکی از مهم ترین مزایای همکاری در فروش می باشد.

۳یکی از دیگر موارد مهم در این شیوه از فروش و بازاریابی ، دامنه وسیع مشتریان آن می باشد.

۴محدودیتی در تبلیغات و بازاریابی فروش محصولات در سیستم همکاری در فروش وجود ندارد و اینترنت می تواند به شکل بازار وسیعی در سطح جهان باشد.

۵جهت شروع همکاری در فروش یا فروش در صدی هزینه ی خاصی وجود ندارد و تقریبا سرمایه ی اولیه برابر با صفر می باشد.

۶هر گونه کالایی را می توان بدون تخصص در باره آن محصول، از طریق اینترنت به فروش رساند. البته با شیوه صحیح بازاریابی از طریق سایت های فروش اینترنتی یا همکاری در فروش.

مزایای فروش در صدی یا همکاری در فروش:

۱دسترسی راحت:

بدون موقعیت محلی می توانید محصول یا کالای خود را در تمام نقاط شهر یا کشور به راحتی به فروش برسانید.

حتی در صورت ممکن می توانید بدون نیاز به شبکه های برون مرزی، محصولاتتان را به نقاط دیگر جهان معرفی کرده و به فروش برسانید.

۲شخصی سازی:

با استفاده از بازاریابی اینترنتی و فروش اینترنتی می توانید برای هر یک از خریداران یک پیشنهاد جداگانه داشته باشید. یعنی می توانید با بررسی میزان بودجه و سلیقه و شخصیت هر مشتری پیشنهادی را به او دهید که توجه وی را جلب کند.

۳برقراری ارتباط:

شما می توانید به طور مستمر از طریق اینترنت با مشتریان ارتباط داشته باشید و آن ها را حفظ کنید و همیشه به شکلی ویژه محصولاتتان را به انها معرفی کنید.

به طور مثال شما می توانید پس از فروش یک کالا به مشتریان توسط یک پیامک یا ایمیل از صحت و میزان رضایت از کیفیت و نحوه ارسال ان با خبر شوید . همچنین می توانید از مشتریان برای ارسال نظرات شان در مورد محصول و خدمات یا تقا ضای اجناس جدید در وب سایت نظر خواهی به عمل آورید. این کارها باعث می شود ارتباط نزدیکی با مشتریان برقرار کنید.

۴کاهش دادن هزینه ها:

صد در صد بازاریابی و فروش از طزیق اینترنت نسبت به یک فروشگاه خرده فروشی فیزیکی هزینه های خیلی کمتری را در بر دارد. فروش در یک محیط فیزیکی هزینه های ثابتی را دارد، مانند: خرید یا اجاره محل فروش، تجهیزات مورد نیاز، هزینه های جاری آب و برق و تلفن را دارد. اما  در فروش های اینترنتی همه ی این موارد به حداقل می رسد یا برخی از ان ها کلا نادیده گرفته می شود. می شود این کار را با تنها یک دستگاه کامپیوتر و یک خط اینترنت انجام داد.

۵فعالیت زمانی نا محدود:

در هر ساعتی از شبانه روز می توان به بازاریابی اینترنتی و فروش اینترنتی پرداخت . در این روش مانند شیوه فیزیکی آن ، مقید به ساعت خاصی از شبانه روز نمی باشد و مشتریان می توانند هر ساعتی از روز را به خرید از محصولات شما بپردازند.

۶شبکه های اجتماعی:

استفاده از شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی در این راستتا دارند. زیرا با تحقیقات به عمل آمده در واحد کار و کسب در آمد دانشگاه هاروارد به این نتیجه رسیده اند که ارتباط بسیار نزدیکی بین شبکه های اجتماعی و رشد در آمد آنلاین وجود دارد.

بخشی از مصرف کنندگان که تحت تاثیر شبکه های اجتماعی هستند، باعث شدند تا رشد ۵ در صدی در فروش محصولات در شیوه اینترنتی به وجود آید. می توان با استفاده از کمپین های تبلیغاتی که در شبکه ی اجتماعی راه اندازی می شود، از این نفوذ بر مشتریان استفاده کرد.

۷همگام بودن با جامعه:

توسط بازاریابی و فروش اینترنتی می توان به سرعت با تغییرات در جامعه و نیازهای جدید مشتریان مطلع و هم راستا شد.

۸کاهش هزینه ها برای مشتریان:

کاهش هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی به محل فروش برای مشتریان و صرفه جویی در زمان برای خرید می تواند از مزیت های این نوع فروش برای مصرف کنندگان و مشتریان باشد.

۹کاهش اشتباهات نیروی انسانی:

در شیوه فیزیکی فروش و بازاریابی اشتباهات انسانی را نمی توان نادیده گرفت . این اشتباهات در برخی موارد باعث نارضایتی و قطع رابطه با مشتری می شود.

اما در بازار یابی اینترنتی این خطاها به حداقل رسیده و همیشه رضایتی نسبی از سوی مشتری وجود دارد.

۱۰خلاقیت و نو آوری در خدمات:

بازاریابی آنلاین با وجود جذابیت های فضای مجازی می تواند رقبای زیادی را در این زمینه به وجود آورد . این رقابت می تواند باعث کیفیت بیشتری در امر فروش ، خدمات پس از فروش و حتی کیفیت خود محصول گردد.

 

17 بازدید